Marta
Zdjęcie z wczorajszej sesji. W studio siedzieliśmy wyjątkowo długo. Do tej pory mam zakwasy na nogach. Lampa jak kobieta - wczoraj była kapryśna, ale Marta w sumie też, haha! Mam nadzieję, że mimo przeciwności losu zdjęcia jako-tako wyszły i opłaciło się przemęczyć te kilka godzin.

xx

Forma słaba i nudna, treści zero. Biorąc pod uwagę, że spędziłaś w studio tyle czasu to już w ogóle porażka.
11.12.2011, 19:52 :: 86.63.124.13


DerdeeOog

Zdjęcia są słabe. Oświetlenie strasznie płaskie, zero modelowania światłocieniem co w portretach jest podstawą. Zdjęcia nie przykuwają uwagi ani kadrem, ani modelką, ani pomysłem. Są po prostu ładne.
26.05.2011, 00:17 :: 178.42.84.150


Marta te

Byłaby lepsza, gdybym sie tak nie obżarła;p to tak na rozluźnienie:)
17.03.2011, 00:04 :: 89.75.61.213


kissed

Uważam, że poza wcale nie jest beznadziejna. Naoglądałam się trochę zdjęć i taka poza to generalnie standard, jedna z moich ulubionych :P. Ale to jak widać kwestia gustu ;).
13.01.2011, 00:38 :: 87.205.215.125


suonce

sorry, dodałam dwa razy. możesz usunąć pierwszy komentarz :P
12.01.2011, 16:47 :: 95.40.232.219


suonce

nie znam się na oświetleniu studyjnym, ale wg wszystko ok. prawy portret ładny, za to poza na lewym zdjęciu beznadziejna. masz rację co do fotologa, dlatego jeśli chcesz konstruktywnej krytyki, to dodawaj zdjęcia na jakieś inne portale foto.
12.01.2011, 16:46 :: 95.40.232.219


kissed

Generalnie chodzi mi o to, żeby ktoś tutaj konstruktywną krytykę napisał, dlaczego mu się coś nie podoba, to jest bardziej pomocne aniżeli krótkie stwierdzanie faktu, że coś jest fajne albo niefajne. Co jest źle... Oświetlenie? Czy modelka się nie podoba? Poza? Kolorystyka? Niestety w fotoblogowym światku nikt nie sili się na tego typu słowa, choćby krótkie, jednym zdaniem. Np. "Nie podoba mi się to po lewej ponieważ jest brzydki kadr, ja ucięłabym inaczej.". To przynajmniej daje do myślenia.
01.01.2011, 23:29 :: 87.205.215.125


kissed

Kochana, to nie jest krytyka... Prawe tak, lewe nie? WTF? Nie wyświetla Ci się czy co? :P
01.01.2011, 23:25 :: 87.205.215.125


smell-the-coffee

masz problem z przyjmowaniem krytyki Slonce.
01.01.2011, 23:23 :: 82.145.209.4


kissed

A środkowe na nie wiem? :P
01.01.2011, 21:51 :: 87.205.215.125


smell-the-coffee

prawe jak najbardziej, lewe na nie.
01.01.2011, 14:07 :: 82.145.210.121


ojwisnia

rewelacja.
21.12.2010, 12:20 :: ownlog.com


piter14

ładna dziewczyna :)
18.12.2010, 11:31 :: 77.45.50.244


duh

dlatego myślałam o używce ;)
13.12.2010, 20:42 :: 83.29.127.110


duh

z tego co sie tata dowiadywał 600 :( ale nawet 400 to dla mnie dużo.
ona sama w sobie by podziałała jakby jej ktos nie zepsuł :P :D
13.12.2010, 20:21 :: 83.29.127.110


duh

szkoda gadać ale migawka do wymiany :P
13.12.2010, 20:07 :: 83.29.127.110


duh

kolory mi sie podobaja, tylko czarne buty bym dała ;) i chce takie warunki do zdjęciowania!

łyżwy w decathlonie :)
a aparat to ciezko powiedziec co sie opłaca bo nowej 350tki canona nie kupię. myślałam o używanej 450 ale i tak w tym momencie żadnej kasy nie mam :(
13.12.2010, 19:43 :: 83.29.127.110


p-apier

ja myślę, że jest świetnie :)
13.12.2010, 12:15 :: 89.77.236.146


chilka

na zdjęciu nie widać kapryśności modelki :)
13.12.2010, 11:41 :: 213.17.180.134




o mnie - portfolio - DevArt

kissed 2006 - 2009 ©